Εμπρός στον δρόμο που χάραξε η Skroutz





Η χρονιά που πέρασε λόγω lockdown, καταναλωτές και επαγγελματίες στράφηκαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο με αποτέλεσμα την κατάρρευση των ισχυρών εταιρειών ταχυμεταφορών, όπως της ACS και της Γενικής Ταχυδρομικής.



By Thodoris Tselas
Journalist - Communication and Public relations
G. Manager at Boldone PR Agency


Αυτό ήταν! 

Η Skroutz εξαγόρασε την κατά 100% την εταιρία MYJOBNOW Delivery με την εμπορική επωνυμία SendX. Η εταιρεία, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον κλάδο του courier τον Αύγουστο του 2020 και σήμερα διακινεί περισσότερες από 2.000 παραγγελίες ημερησίως.στην τελευταία της κίνηση. 

Κι έχοντας ήδη εξασφαλίσει τη στήριξη του ισχυρού επενδυτικού ομίλου CVC, που ελέγχει πλέον ισχυρό μειοψηφικό ποσοστό, ετοιμάζεται να διευρύνει τις υπηρεσίες που παρέχει προς τα καταστήματα με τα οποία συνεργάζεται. 

H MYJOBNOW Delivery ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2019 ως spin-off της MYJOBNOW με διοίκηση τους Στέφανο Κατσίμπα, Αγαμέμνονα Παπάζογλου και Αλέξανδρο Παπασπυρίδη. 

Στη στρατηγική της, η Skroutz στοχεύει να μειώσει την εξάρτησή της από την αποκλειστική σχέση με τρίτους συνεργάτες, τουλάχιστον για τα μεγάλα αστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Επιπλέον, ενισχύεται η δυναμική του Marketplace της με νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Η Skroutz 

Ο κ. Γιώργος Χατζηγεωργίου, Συνιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος της Skroutz, δήλωσε σχετικά ότι «το Skroutz εισέρχεται πλέον σε μία νέα εποχή στην οποία πρωτοστατεί η ολοκληρωμένη εμπειρία του καταναλωτή από τα πρώτα βήματα με την είσοδο στην πλατφόρμα, την αναζήτηση προϊόντων από αξιόπιστους συνεργάτες, τις ασφαλείς και ευέλικτες συναλλαγές και τέλος την έγκαιρη παράδοση των προϊόντων στον καταναλωτή. 

Αντιλαμβανόμενοι τις νέες συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά και με στόχο να επιταχύνουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, προχωρούμε σε καθετοποίηση και διεύρυνση των δραστηριοτήτων, παρέχοντας νέες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο "last-mile", το τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό τμήμα στο "ταξίδι" του χρήστη στο www.skroutz.gr».

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία τον περασμένο Νοέμβριο προχώρησε στη στρατηγική συνεργασία με την EveryPay, αποκτώντας μάλιστα μειοψηφικό ποσοστό ύψους 25% στην εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στην παροχή σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών.

Σημειώνεται ότι η Skroutz συνέχισε και το 2020 να κινείται με ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης τόσο σε επίπεδο εσόδων, όσο και μικτών κερδών. Στο οκτάμηνο του 2020 πραγματοποιήθηκαν ακαθάριστες συναλλαγές ύψους 600 εκατ.ευρώ (έναντι 380 εκατ.ευρώ το ίδιο διάστημα πέρυσι) και έναντι των 650 εκατ.ευρώ που πραγματοποιήθηκαν στο σύνολο του 2019. Το 2019 είχε έσοδα 19,9 εκατ. και αποτελέσματα εκμετάλλευσης γύρω στα 8,3 εκατ. ευρώ.

Με πληροφορίες από το imerisia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου