• Στον κόσμο της διαφήμισης, ένα εμπορικό σήμα έχει καθοριστικό ρόλο

    Omnipresence marketing, how big brands become unforgettable ...

    "Εμπορικό σήμα" και "εικόνα της επωνυμίας" είναι έννοιες που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στον τομέα του μάρκετινγκ 


    By Thodoris Tselas
    Journalist - Communication and Public relations
    G. Manager at Bold1.gr

    Εάν δείτε την λίστα με τις πιο διάσημες μάρκες του κόσμου και βρείτε τις περισσότερες από αυτές οικείες, θυμηθείτε ότι αυτό οφείλεται στο εμπορικό σήμα που μπαίνει στο παιχνίδι.

    Δεν χρειάζεται να είστε στον τομέα της διαφήμισης, μπορεί απλά να είστε ένθερμοι θαυμαστές μιας συγκεκριμένης μάρκας. Αντιλαμβάνεστε όμως ότι έννοιες όπως "εμπορικό σήμα" και "εικόνα της επωνυμίας" είναι έννοιες που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στον τομέα του μάρκετινγκ; 

    Η τάση της καθιέρωσης επωνυμίας, δηλ., Δίνοντας στο προϊόν μια συγκεκριμένη ταυτότητα μάρκας, μπορεί να εντοπιστεί από το 1837, όταν η Procter & Gamble καθιερώθηκε ως μία από τις σημαντικότερες μάρκες στον κόσμο. 

    Ήταν θέμα χρόνου πριν ακολουθήσουν και άλλοι την ίδια φιλοσοφία.
    Από την βιομηχανία ειδών ένδυσης και αυτοκινήτων έως ποτών και μέσων και ψυχαγωγίας. 

    Τις τελευταίες δεκαετίες, αρκετές μάρκες έχουν καθιερωθεί στην παγκόσμια αγορά και αυτό, με τη σειρά του, έκανε ακόμη πιο δύσκολη τη σύνταξη μιας λίστας με τις 100 κορυφαίες μάρκες.

    Σχεδόν ολόκληρος ο κόσμος είναι εξοικειωμένος με ονόματα όπως: Coca Cola, Mercedes, McDonald's, Adidas, Nike και ούτω καθεξής. 
    Αυτή είναι η δύναμη του να είσαι παγκόσμια μάρκα. 
    Σας κερδίζει αναγνώριση στην παγκόσμια σκηνή. 

    Η αυξανόμενη τάση του branding μπορεί να αποδοθεί στα πολυάριθμα οφέλη που συνοδεύουν. 
    Μόλις το προϊόν σας γίνει επωνυμία, μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δημοτικότητά του για να διαδώσετε την επιχείρησή σας. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η διαχείριση επωνυμιών έχει γίνει ένα από τα πιο ακμάζοντα χαρακτηριστικά του τομέα μάρκετινγκ σήμερα.

    Tα πιο διάσημα εμπορικά σήματα στον κόσμο

    American Express      
    Apple
    AT&T
    Audi
    BlackBerry
    BMW
    BP
    Burger King
    Cadillac 
    Disneyland
    Dodge
    eBay
    Ford
    Fox
    Fox News
    General Electric
    General Motors
    Gillette
    Google 
    Kelloggs
    KFC
    Kia
    last.fm
    LG
    Lincoln
    Loreal
    Mac
    Marlboro
    McDonald’s         
    NFL
    Nike
    Nintendo
    Nissan
    Nokia
    Oracle
    Panasonic
    Pepsi
    Philips
    Pizza Hut
    Canon
    Caterpillar
    CBS
    Cisco
    CNN
    Coca Cola
    Colgate
    Converse
    Dell
    Disney Gucci
    Guess
    Hewlett-Packard   
    Honda
    Hyatt
    IBM
    IKEA
    Intel
    Jeep
    JPMorgan 
    Mercedes
    Microsoft
    MLB
    MTV
    Nascar
    NBA
    NBC
    Nescafe
    Nestle
    Netflix 
    Porsche
    Prada
    Puma
    Red Bull
    Rolex
    Samsung              
    Saturn
    Sears
    SEGA
    Sharp
    Sirius
    Sony


      Subaru 
      Subway
      Suzuki
      T-Mobile 
      Target
      TBS
      The Gap
      Toyota
      Turner
      Verizon
      Victoria’s   Secret  
      Visa
      Volkswagen  
      Walmart
      Walt Disney World
      Xerox
      Yahoo
    •            

    Ενώ τα εμπορικά σήματα είναι αρκετά διάσημα, άλλα χαρακτηριστικά, όπως συνθήματα, λογότυπα, σύμβολα κ.λπ., δεν είναι πολύ πίσω. 

    Ενώ ορισμένες μάρκες αναγνωρίζονται από τα ονόματά τους, άλλες αναγνωρίζονται από τα συνθήματα και τα λογότυπά τους. 

    Στην πραγματικότητα, συνθήματα όπως το Keep Walking (Johnny Walker), One thing leads to another. (Nescafe), Levis. Original jeans. Original people. (Levis), etc., έχουν κάνει μεγάλο μπαμ στον κόσμο της διαφήμισης. 

    Ομοίως, είναι δύσκολο να ξεχαστούν τα λογότυπα μάρκας που ανήκουν στη Mercedes Benz, BMW και Ferrari.

    Όπως βλέπετε, η λίστα περιλαμβάνει διαφημιστικές προτάσεις από διάφορους τομείς, από ρούχα και αξεσουάρ έως αυτοκινητοβιομηχανία και ποτά, και η ιστορία δείχνει τι χρειάζεται για να ανέβει ένα παραγόμενο προϊόν, από κάτι μικρό σε παγκόσμια μάρκα.